Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

Rubrik saknas

Av marcus kjällman - 13 januari 2014 09:17

Hej macus här idag ska jag skriva om vad jag tycker om donation. jag är för donnation. om jag skulle vara gättesjuk så är det klart jag skulle vilja att någån skulle donera bort någe organ till mig om jag behövde de för att kunna leva. jag vet inte om jag skulle donera någåt när jag lever men när jag dött tycker jag någån kan få mitt organ. dem behöver lixom det och jag behöver lixom inte det till någe. jag är ju död och ska ändå bli aska för det är de jag vill när jag dör. tänk om man skulle vakna upp om man låg där i graven   hemsk tanke. Jag tycker självklart man måste skriva på ett kontrakt är det står egsakt vad som de kommer göra. när man blir 18  tycker jag man ska det. jag tycker  inte föräldrarna ska bestämma utan det ska vara jag. det är ju mitt beslut och min kropp inte deras.


 
 
Ingen bild

xkahus22

14 januari 2014 10:40

Bra inehåll macke jag är också possetivt till dethär.bra tanke med kontraktet man skulle skriva på efter man var 18år

 
Ingen bild

Tobbe

14 januari 2014 15:48

Håller helt med om när man är död, att man borde donera sina organ. Du har fått med många egna tankar vilket är bra!

 
Nouraya

Nouraya

14 januari 2014 22:46

Håller med dig helt , tycker att du har helt rätt och tycker om din tanke när man blir 18 att man ska skriva kontrakten. Du har bra tankar Marcus!:)

http://Nouraya.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Patrik

14 januari 2014 23:42

Bra skrivet Marcus! Håller med att man borde donera sina organ när man är död. Jätte bra idé det där med att skriva på ett kontrakt när man fyllt 18.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marcus kjällman - 22 januari 2014 11:57

Det är klart att religion är bra att alla får tycka vad dem själva vill. Om jag skulle tycka en sak som ingen annan tycker är det klart jag ska få tycka det utan att någon annan ska lägga sig i det. Det finns bra och dåliga saker med alla religione...

Av marcus kjällman - 16 januari 2014 09:40

jag tycker dötsstraff borde användas i ytterst små fall. om man gjort någe så grovt som tex mannen som höll in 3 kvinnor låsta i källaren över en fruktansvärt long tid. eller om man dödat väldigt många och man tror att den ska göra om det, att det är...

Av marcus kjällman - 8 januari 2014 09:54

jag tycker inte facebook borde andvändas i skolundervisningen för det blir lätt att man inte focuserar på skolarbetet. det blir lätt att du kollar på vad dina vänner skrivit och du inte gör ditt skolarbete som det från början var till för. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards